• 17 mai feiring i 1906, Toget passerer Torget. .Til venstre ser em litt av B ? Som ved krigsbrannen i 1940 eides av Johan Hammerø. Videre ser en litt av S.Petterssons forr.bygg. Midt på bildet i bakgrunnen storgata. M.Breckes forr.gård og litt opp i Myrabakken O.A Sannes forretnings gård. Til høyre i forgrunnen Storgata 37 (341)( (Høstmarkgården). Videre ser en i gavlen av O.Løchens forr.går og deretter bakhandler Dahls forr gård.
    Photo: Romsdalsmuseet

17 mai feiring i 1906, Toget passerer Torget. .Til venstre ser em litt av B ? Som ved krigsbrannen i 1940 eides av Johan Hammerø. Videre ser en litt av S.Petterssons forr.bygg. Mid...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits