• Farger Arnt Olsen den første formannen og i flere år en ledende mann i Molde håndverkforening. .Disse 4 sønnene dannet koret "Sangens Lov" i Molde..(se Molde by`s historie bind 2 side 90 )..(Se Romsdal Sogelag 1990 side 93-99).Tone Tjensvold Barstad har skrevet en slektsbok om Peter Olivarius Olsen - hans liv og etterkommere hvor det også er omtale av foreldre og noen av de sju barna. Boken er utgitt på eget forlag 12.7.2015.
    Photo: Romsdalsmuseet

Farger Arnt Olsen den første formannen og i flere år en ledende mann i Molde håndverkforening. .Disse 4 sønnene dannet koret "Sangens Lov" i Molde..(se Molde by`s historie bind 2 s...

• fra v. Alfred Olsen, organist i Arendal,
    August Olsen
    Farger Arnt Olsen (far)
    Oluf Olsen
    Peter Olivarius Olsen, bl.a. sogneprest/prost i Egersund og Dalane.

Disse 4 sønnene dannet koret "Sangens Lov" i Molde.

Jeg har skrevet en slektsbok om "Peter Olivarius Olsen - hans liv og etterkommere" hvor det også er omtale av foreldre og noen av de sju barna. Boken er utgitt på eget forlag 12.7.2015.