• Romsdal Amtskole, Nauste , Jentekurset 1898. .Amtskolen held til på "Hotel Eikesdal" på Nauste 1897-1897. Det vart avvikla eit guttekurs og eit jentekurs. Her frå jentekurset i 1898. Lærar A O Sand med kone og to barn midt på bildet. Elevane er på hotelltrappa. Om hotellet, sjå Møre og Romsdal Turistforenings årbok 1979, side 157-65. Der har Bjørn Austigard skrive om "Nils J Ness og Hotell Eikesdal å¨nauste.
    Photo: Romsdalsmuseet

Romsdal Amtskole, Nauste , Jentekurset 1898. .Amtskolen held til på "Hotel Eikesdal" på Nauste 1897-1897. Det vart avvikla eit guttekurs og eit jentekurs. Her frå jentekurset i 189...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits

1 comment

• Småjentene er fra venstre Sigrid Sand og Svanhild Sand, og foreldrene Sidsel Kristine Bjering Sand og A.O.Sand.