• Høyløe, Kjøtøyan, Eikesdal.Høyløe, Kjorøyan, Eikesdal. Denne løa er bygd i 1936 av Henning og Torstein Austigard. Den gamle løa i tømmer og med låne (sval) sti i venstre billedkant. Ho vart riven i 1957. Denne løa er bygd for det meste av osp frå Gjerdet. Berre raftleiet er av furu, medan bordkledninga er skoren på sirkelsag. Før gjekk det an å køyre rett gjennom låven (Hola er spikra for med nye bord) Mål 8,7 x 5,15. Låven er 3,10 lang. Rafthøgde 2,8. Gnr 79 bnr 8. Stua er bygd i 1934.
    Photo: Bjørn Austigard / Romsdalsmuseet

Høyløe, Kjøtøyan, Eikesdal.Høyløe, Kjorøyan, Eikesdal. Denne løa er bygd i 1936 av Henning og Torstein Austigard. Den gamle løa i tømmer og med låne (sval) sti i venstre billedkant...