• Klassebilde fra Eidsøra skole med lærer Aarset. Fullstendig namneliste, sjå reg.kort nr. 4414..Jeg(Asbjørn) mener bildet kan være tatt på Eidsvåg skole (‘gammel skulen’). I følge min far (Bård) så ble de fotografert en gang på denne skolen av en omreisende fotograf. Han sendte prøvebilde til læreren, men døde rett etter. Derfor fikk ingen tilbud om å kjøpe bilde. Det ble med dette ene bildet som læreren fikk, og det er trolig dette bildet det her er. Vil anta det er tatt rundt 1935. Min far var da 10 år.
    Photo: Romsdalsmuseet

Klassebilde fra Eidsøra skole med lærer Aarset. Fullstendig namneliste, sjå reg.kort nr. 4414..Jeg(Asbjørn) mener bildet kan være tatt på Eidsvåg skole (‘gammel skulen’). I følge m...