• Gustav M. Angvik ser på det gamle piporglet som nu står på Bersås gamle skole på Raudsand..Orglet låg i ei kiste da G.M. Angvik kjøpte det. .Orgelet har 150 piper og er trestemt, var i ? stand ca år 1900 i huset til A.K Nilsen Høvik (Klokkargarden). Solgt av Johanne Nilsen til G.M Angvik. Han ?terte orgelet og fikk laget en del piper sammen med Kristian Reitan. Orgelet gitt av G.M Angvik til ?museet..Sjå reg.kort nr. 3478..
    Photo: Romsdalsmuseet

Gustav M. Angvik ser på det gamle piporglet som nu står på Bersås gamle skole på Raudsand..Orglet låg i ei kiste da G.M. Angvik kjøpte det. .Orgelet har 150 piper og er trestemt, v...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits