• Fra barnehagen ”Lerkelund” på Bøn. 1948. Barnehagen ble drevet av Mathiesen fram til 1964, hovedsakelig for barn til ansatte hos MEV, men også en del andre.
Fremste rad fra v.: Per Halfdan Walstad, Finn Haugen, Liss Ekeland, Mary Sønstevold(?).
Andre rad fra v.: May Bjerke.
Tredje rad fra v.: Aud Sundt, X, Jan Henrik Jenssen, X, Åge Ruud (delvis skjult), X, Mari-Ann Karlsen.
Bakerste rad: Ove Gran, X, Roald Haugen, Randi Kristiansen, Kjell Hanssen, Else Fredriksen, X.
07.04.2014:
Denne kommentaren har et kartkoordinat angitt (lat/long): 60.290059,11.207045
Skrevet av: Peter
    Photo: Museene i Akershus (Opphavsrett)

Fra barnehagen ”Lerkelund” på Bøn. 1948. Barnehagen ble drevet av Mathiesen fram til 1964, hovedsakelig for barn til ansatte hos MEV, men også en del andre. Fremste rad fra v.: Per...