• Lange, loddrette remser eller "lameller" av farget ull, delvis sidestilte, delvis overlappende, og farget i den japanske shiboriteknikk, som kunstneren lærte i Japan. Innfarging og plassering av remsene, eller "lamellene", gjør at tekstilet får en metallisk virkning, og spillet mellom lys og skygge frembringer et inntrykk av at dette er remser av blankt metall med et forsterket lyspunkt i sentrum. Remsene er alle vekselsvis mørke og helt lyse, i duse overganger, forskjøvet fargemessig i forhold til hverandre, slik at det fremkommer en optisk illusjon av bølgende metallbånd. Annenhver remse er bred og smal, de bredeste lagt foran de smale, og i tekstilets overkant kan man se endestykkene, der de legger seg over stangen og faller ned i forkant.

Punktum, punktum, komma, strek [Veggtekstil]