• Høyreist rektangulær dobbelvase i gjennomskinnelig overfangsglass. Glassmassen består av tre lag, hvorav kjernen er kongeblå, det mellomste laget er lysegrått, og det ytterste er mørkegrått. Kortsidene har avrundede kvadratiske fordypninger, som gjør at begge sidene kan fungere som fot og korpus. Yttersidene er behandlet med sliping og har en matt glans.
    Photo: Beer, Freia / Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)
    Photo: Beer, Freia / Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)

230-1-SB [Glassvase]