Håndlaget innbydelseskort i en hvit pappeske med "BRUDD" trykket i rød selvlysende skrift på lokket. I esken er det et maskinskrevet ark med innbydelsesteksten og tre ark i tynn kartong med påmonterte symboler for henholdsvis smykkekunst, tekstilkunst og keramikk: For smykkekunstnen er det en lang nål med rødt hode stukket gjennom et rektangulært stykke papp med lodden, stofflig overflate med ruter i lys og mørk grå. For tekstilkunsten er det to små svarte strikkepinner i strikking med turkis garn i viskose. For keramikken er det en liten plastikkpose med leire-fragmenter. I tillegg er det tre maskinskrevne A4-ark i esken; to sammenstiftede ark med navn og foto av kunsthåndverkerne i Brudd, det tredje med gruppens målsettinger.
Photo:
Beer, Freia
/
Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum
(Opphavsrett)
Håndlaget innbydelseskort i en hvit pappeske med "BRUDD" trykket i rød selvlysende skrift på lokket. I esken er det et maskinskrevet ark med innbydelsesteksten og tre ark i tynn kartong med påmonterte symboler for henholdsvis smykkekunst, tekstilkunst og keramikk: For smykkekunstnen er det en lang nål med rødt hode stukket gjennom et rektangulært stykke papp med lodden, stofflig overflate med ruter i lys og mørk grå. For tekstilkunsten er det to små svarte strikkepinner i strikking med turkis garn i viskose. For keramikken er det en liten plastikkpose med leire-fragmenter. I tillegg er det tre maskinskrevne A4-ark i esken; to sammenstiftede ark med navn og foto av kunsthåndverkerne i Brudd, det tredje med gruppens målsettinger.
Photo:
Beer, Freia
/
Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum
(Opphavsrett)
Håndlaget innbydelseskort i en hvit pappeske med "BRUDD" trykket i rød selvlysende skrift på lokket. I esken er det et maskinskrevet ark med innbydelsesteksten og tre ark i tynn kartong med påmonterte symboler for henholdsvis smykkekunst, tekstilkunst og keramikk: For smykkekunstnen er det en lang nål med rødt hode stukket gjennom et rektangulært stykke papp med lodden, stofflig overflate med ruter i lys og mørk grå. For tekstilkunsten er det to små svarte strikkepinner i strikking med turkis garn i viskose. For keramikken er det en liten plastikkpose med leire-fragmenter. I tillegg er det tre maskinskrevne A4-ark i esken; to sammenstiftede ark med navn og foto av kunsthåndverkerne i Brudd, det tredje med gruppens målsettinger.
Photo:
Beer, Freia
/
Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum
(Opphavsrett)
Håndlaget innbydelseskort i en hvit pappeske med "BRUDD" trykket i rød selvlysende skrift på lokket. I esken er det et maskinskrevet ark med innbydelsesteksten og tre ark i tynn kartong med påmonterte symboler for henholdsvis smykkekunst, tekstilkunst og keramikk: For smykkekunstnen er det en lang nål med rødt hode stukket gjennom et rektangulært stykke papp med lodden, stofflig overflate med ruter i lys og mørk grå. For tekstilkunsten er det to små svarte strikkepinner i strikking med turkis garn i viskose. For keramikken er det en liten plastikkpose med leire-fragmenter. I tillegg er det tre maskinskrevne A4-ark i esken; to sammenstiftede ark med navn og foto av kunsthåndverkerne i Brudd, det tredje med gruppens målsettinger.
Photo:
Beer, Freia
/
Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum
(Opphavsrett)
Håndlaget innbydelseskort i en hvit pappeske med "BRUDD" trykket i rød selvlysende skrift på lokket. I esken er det et maskinskrevet ark med innbydelsesteksten og tre ark i tynn kartong med påmonterte symboler for henholdsvis smykkekunst, tekstilkunst og keramikk: For smykkekunstnen er det en lang nål med rødt hode stukket gjennom et rektangulært stykke papp med lodden, stofflig overflate med ruter i lys og mørk grå. For tekstilkunsten er det to små svarte strikkepinner i strikking med turkis garn i viskose. For keramikken er det en liten plastikkpose med leire-fragmenter. I tillegg er det tre maskinskrevne A4-ark i esken; to sammenstiftede ark med navn og foto av kunsthåndverkerne i Brudd, det tredje med gruppens målsettinger.
Photo:
Beer, Freia
/
Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum
(Opphavsrett)
Håndlaget innbydelseskort i en hvit pappeske med "BRUDD" trykket i rød selvlysende skrift på lokket. I esken er det et maskinskrevet ark med innbydelsesteksten og tre ark i tynn kartong med påmonterte symboler for henholdsvis smykkekunst, tekstilkunst og keramikk: For smykkekunstnen er det en lang nål med rødt hode stukket gjennom et rektangulært stykke papp med lodden, stofflig overflate med ruter i lys og mørk grå. For tekstilkunsten er det to små svarte strikkepinner i strikking med turkis garn i viskose. For keramikken er det en liten plastikkpose med leire-fragmenter. I tillegg er det tre maskinskrevne A4-ark i esken; to sammenstiftede ark med navn og foto av kunsthåndverkerne i Brudd, det tredje med gruppens målsettinger.
Photo:
Beer, Freia
/
Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum
(Opphavsrett)
Håndlaget innbydelseskort i en hvit pappeske med "BRUDD" trykket i rød selvlysende skrift på lokket. I esken er det et maskinskrevet ark med innbydelsesteksten og tre ark i tynn kartong med påmonterte symboler for henholdsvis smykkekunst, tekstilkunst og keramikk: For smykkekunstnen er det en lang nål med rødt hode stukket gjennom et rektangulært stykke papp med lodden, stofflig overflate med ruter i lys og mørk grå. For tekstilkunsten er det to små svarte strikkepinner i strikking med turkis garn i viskose. For keramikken er det en liten plastikkpose med leire-fragmenter. I tillegg er det tre maskinskrevne A4-ark i esken; to sammenstiftede ark med navn og foto av kunsthåndverkerne i Brudd, det tredje med gruppens målsettinger.
Photo:
Beer, Freia
/
Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum
(Opphavsrett)
Håndlaget innbydelseskort i en hvit pappeske med "BRUDD" trykket i rød selvlysende skrift på lokket. I esken er det et maskinskrevet ark med innbydelsesteksten og tre ark i tynn kartong med påmonterte symboler for henholdsvis smykkekunst, tekstilkunst og keramikk: For smykkekunstnen er det en lang nål med rødt hode stukket gjennom et rektangulært stykke papp med lodden, stofflig overflate med ruter i lys og mørk grå. For tekstilkunsten er det to små svarte strikkepinner i strikking med turkis garn i viskose. For keramikken er det en liten plastikkpose med leire-fragmenter. I tillegg er det tre maskinskrevne A4-ark i esken; to sammenstiftede ark med navn og foto av kunsthåndverkerne i Brudd, det tredje med gruppens målsettinger.
Photo:
Beer, Freia
/
Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum
(Opphavsrett)