• Asymmetrisk fat i leirgods. Det er bygd opp ned over en liten gipsform, hvor så stroppeholderen bak er modellert.  Fatet ble så snudd og bygd asymmetrisk og større enn formen. Det er dekorert med begittinger, grunnet med hvit pipeleire, litt blåleire (det mørkeste) samt en gul og en gylden fersken farge som er laget av ferdige stains fra leverandør. Over dette er det lagt ett hvitt rutemønster.
Ferskenfargen ble malt på før den ble vasket med svamp for å få det «slitte» uttrykket. Den er rå-brent, deretter glasert med blyglasur, og et stykke klart vindusglass pluss et lite stykket av et grønt flaskeglass og oransje glass i midten.

Ifølge kunstner var fatet en del av en serie hvor hun utforsket hvordan resirkulert glass fungerte som smeltet «glasur»

Rosa fat med glass [Fat]