• Objekt som består av fire tynne svungne metallbein med en metallplate på toppen som er lagt i folder og skråner oppover, slik at de ligner trappetrinn. På det nederste og bredeste trinnet er det festet et avrundet avlangt brød i tre. Brødet er brunmalt, mens metallkonstruksjonen er svartlakkert med detaljer i blått og gull. De spisse endene fra spikere stikker ut fra de tre øverste trinnene.
    Photo: Beer, Freia / Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)

Talerstol for det daglige brød [Objekt]