• Plakat for Dei nynorske festspela i 2001. Dei nynorske festspela er den fremste festivalen som feirar nynorsk skriftkultur og dialektane. Festivalen vert arrangert årleg i Ørsta / Volda. I 2001 var det direktør og visepresident i NHO, Gerd Kjellaug Berge, som hadde opningstalen, og det var opningskonsert med Annbjørg Lien og Bjørn Ole Rasch. Festspeldiktar dette året var Brit Bildøen, og temaet for Festspela var "Mot". Ljubisa Rajic heldt stemnetale, medan Andreas Aarflot hadde preike. Det var óg kyrkjekonsert med Camerata frå Kviterussland. Geir Mork heldt minneforedraget "Arne Garborgs intellektuelle mot". Nynorsk kultursentrum var arrangør for arrangementet. På plakaten dette året ser vi ei grafisk framstilling av hovudbygningen i Ivar Aasen-tunet. Plakaten inneheld mange signaturar, og den er i glas og ramme. Innramming er utført av Margaret Snipsøyr i september 2003.

Kjelde:
https://www.allkunne.no/framside/tema-nynorsk/institusjonar-organisasjonar-med-meir/dei-nynorske-festspela/29/860/ (Lesedato: 13.08.2020)
    Photo: Almedal, Henry / Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)

Dei nynorske festspela [Plakat for Dei nynorske festspela 2001]