• Plakat for Dei nynorske festspela i 1999. Dei nynorske festspela er den fremste festivalen som feirar nynorsk skriftkultur og dialektane. Festivalen vert arrangert årleg i Ørsta / Volda. I 1999 var det statsråd Anne Enger Lahnstein som hadde opningstalen. Festspeldiktar dette året var Åse-Marie Nesse, medan Raymond Klæbo frå Volda var festspelkunstnar. Per Arne Skomsø heldt stemnetale. Ei festspelnemnd var arrangør for arrangementet. På plakaten dette året er der motiv av ein gammal mann i ein robåt. Plakaten er trykt ved Egset trykk i Volda, og er i glas og ramme. Innramming er utført av Margaret Snipsøyr i mars 2001.

Kjelde:
https://www.allkunne.no/framside/tema-nynorsk/institusjonar-organisasjonar-med-meir/dei-nynorske-festspela/29/860/ (Lesedato: 13.08.2020)
    Photo: Almedal, Henry / Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)

Dei nynorske festspela [Plakat for Dei nynorske festspela 1999]