• Plakat for Nynorsk festspelveke 1992. Dette var forløparen for Dei nynorske festspela, og arrangert fyrste gongen dette året. Dei nynorske festspela er den fremste festivalen som feirar nynorsk skriftkultur og dialektane. Festivalen vert arrangert årleg i Ørsta / Volda. I 1992 var det prinsesse Märtha Louise som stod for den offisielle opninga. Theo Koritzinsky heldt stemnetale, medan Magne Hjorthaug (Volda), Johannes Nedrelid (Ørsta), og Kåre Øygard (Bjørke) hadde preiker. Ei festspelnemnd var arrangør for arrangementet, og prosjektleiar var Marie Egset Haug. På festspelplakaten dette året er motivet eit portrett av Ivar Aasen, saman med ulike typar skrift og natur i bakgrunnen. Kunstverket er laga og signert av Astri Eidseth Rygh, og trykt av Ørsta trykkeri. Dette er plakat nummer 17 av 300 opptrykte. Plakaten er i glas og ramme. Innramminga er utført av Margaret Snipsøyr i mars 2001.

Kjelde:
https://www.allkunne.no/framside/tema-nynorsk/institusjonar-organisasjonar-med-meir/dei-nynorske-festspela/29/860/ (Lesedato: 13.08.2020)
    Photo: Almedal, Henry / Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)

Nynorsk festspelveke [Plakat for Dei nynorske festspela 1992]