• I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom
  • I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom
  • I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom
  • I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom
  • I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom
  • I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom
  • I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom
  • I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom
  • I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom
  • I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom
  • I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom
  • I et uteområde ved NTNU i Gjøvik har Åsdam produsert en høyreist arkitektonisk installasjon basert på helt standardiserte fletteverksgjerde i det offentlige rom. Slike gjerder har gjerne som oppgave å regulere tilgangen til et sted og skille et område fra et annet. I Åsdams kunstneriske bearbeidelse er gjerdene omformet til en skulpturell figur som heller enn å stenge ute skaper et nytt, uventet sosialt rom – et sted hvor folk kan samle seg og utfolde seg. Plassert i nord-vestdelen av campus skaper installasjonen, som både er en skulptur og en plass, sine egne fysiske optiske, og stedsmessige logikker.

Dette verket er en del av prosjektet Migrasjon og arkitektur som gjennom tre kunstprosjekter undersøker relasjonen mellom arkitektur og migrasjon; om hvordan den erfarende kroppen skaper subjektivitet i det offentlige rom.
    Photo: Heinisch, Damian / Kunst i offentlige rom

DS4 2014 [Metall]

Add a comment or suggest edits

For å publisere en offentlig kommentar på objektet velger du «Skriv en kommentar». For å sende en henvendelse direkte til museet velger du «Send en henvendelse».

Leave a comment or send an inquiry

Share to