• På museet synger håp sammen med frykt. Regnskogen brenner i totusenognitten. Sommerfuglsvermer fra kontinentet letter fra åpen brystkasse når kroppen krysser passene mellom liv, åtsel og jord. Sommerfuglers blodvæske pumpes gjennom rørformede hjerter. Attensekstiseks åpner seg som et vingespenn i tjuetjueni. Utstoppede artsfrender ser fremtiden i dine krystallkuleøyne. Uerstattelige vekster i gnistregn. John Giorno sa: jeg vil komme i hjertet ditt. Jeg sier: lett min lille død med ditt sommerfuglhjerte!

Vi skal ikke lage lærebøker (2024) [Performance]