• Du holder håndblåst glass fra attensekstiseks i totusenognitten! Din kropps fineste proteinvæsker smitter svanefjær og salamandertunger når rammene rundt oss brister. Alt det nye fikk vitrineskapene til å svulme og sprekke da museet ble restaurert. Du tåler såpass? Den museale presentasjonen avslører ikke hvordan det å reprodusere bringer blåhvalsang nær. Redselen for at noe skal gå galt med barnet klipper hull i tilværelsen, lager et personlig skyggearkiv på utsiden av det ordinære arkivet. Hvem får være kvinne av sin tid? Artsfrender dier og dør ut.

Vi skal ikke lage lærebøker (2021) [Performance]