• Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Asensi, Alex / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Sørensen, Elin T. / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Sørensen, Elin T. / Kunst i offentlige rom
  • Mange av rommets elementer speiler seg - eller gir en opplevelse av å kunne se igjennom. En del av rommets utforming kom som en direkte konsekvens av en samtale med en ansatt i UNE, som selv hadde vært på flukt.

Elin T. Sørensen ønsker at verket skal kommunisere uavhengig av språk og peke mot felles erfaringer, og valgte elvelandskap som grunnmotiv. Elven fungerer som metafor for vei og grense, renselse og endring – og utformingen er inspirert av personlige skildringer av elvelandskap fra både søkere og ansatte.

Kunstverket Elve/benk (2009) av Erle Stenberg og Elin T. Sørensen er utlånt av Kulturbyrået Mesén.
    Photo: Sørensen, Elin T. / Kunst i offentlige rom

Alle verdens elver [Rominstallasjon]

Add a comment or suggest edits

Leave a comment or send an inquiry

Share to