• Motivene tar utgangspunkt i malerier fra romantikken, Pedr Balke, Albert P. Ryder og I.C. Dahl. Former, farger og forløp er hentet ut og bearbeidet i tegningene. Maleriene framstår som organiske elementer i et miljø som er fattig på slikt. Bildene oppleves direkte og ambisjonen er ikke mer vidløftig enn at de kan bidra til en viss humanisering av situasjonen, som er lite oppmuntrende.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Motivene tar utgangspunkt i malerier fra romantikken, Pedr Balke, Albert P. Ryder og I.C. Dahl. Former, farger og forløp er hentet ut og bearbeidet i tegningene. Maleriene framstår som organiske elementer i et miljø som er fattig på slikt. Bildene oppleves direkte og ambisjonen er ikke mer vidløftig enn at de kan bidra til en viss humanisering av situasjonen, som er lite oppmuntrende.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Motivene tar utgangspunkt i malerier fra romantikken, Pedr Balke, Albert P. Ryder og I.C. Dahl. Former, farger og forløp er hentet ut og bearbeidet i tegningene. Maleriene framstår som organiske elementer i et miljø som er fattig på slikt. Bildene oppleves direkte og ambisjonen er ikke mer vidløftig enn at de kan bidra til en viss humanisering av situasjonen, som er lite oppmuntrende.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Motivene tar utgangspunkt i malerier fra romantikken, Pedr Balke, Albert P. Ryder og I.C. Dahl. Former, farger og forløp er hentet ut og bearbeidet i tegningene. Maleriene framstår som organiske elementer i et miljø som er fattig på slikt. Bildene oppleves direkte og ambisjonen er ikke mer vidløftig enn at de kan bidra til en viss humanisering av situasjonen, som er lite oppmuntrende.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Motivene tar utgangspunkt i malerier fra romantikken, Pedr Balke, Albert P. Ryder og I.C. Dahl. Former, farger og forløp er hentet ut og bearbeidet i tegningene. Maleriene framstår som organiske elementer i et miljø som er fattig på slikt. Bildene oppleves direkte og ambisjonen er ikke mer vidløftig enn at de kan bidra til en viss humanisering av situasjonen, som er lite oppmuntrende.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom

Naturelementer 1-4 [Maleri]

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to