• Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom
  • Samarbeidsprosjektene tar form som stedsspesifikke installasjoner som er lekne og humoristiske. For Barnehuset vil kunstnerne ta utgangspunkt i Fröbels «utdanningsleker» (Fröbel Gifts) og vil utarbeide et prosjekt basert på aktiviserende, skulpturelle møbler/ objekter. Barnehuset er et område i politihuset hvor barn i svært sårbare situasjoner besøker og tilbringer tid. 

Jan Freuchens arbeider består av installasjoner som kombinerer collager, maleri, skulpturer og konstruksjoner med visuelle og tematiskeinnbyrdes koblinger. Menneskeskapte systemer, prestasjoner og konstruksjoner utforskes, snus på hode og plukkes fra hverandre, for så og settes sammen igjen. Noe nytt oppstår, men med et ekko av det opprinnelige. 

Linn Pedersens arbeider er ofte møter mellom fotografi og skulptur som knytter arkitektur, natur og følelser sammen. I hennes arbeider vektlegges det intuitive blikket, inspirert av en verden sett fra barns perspektiv.
    Photo: Storvik, Kjell Ove / Kunst i offentlige rom

Hei, der er du jo! [Vegg]

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to