• I desse teikningane spelar Høie på formspråket til eldre tresnitt og raderingar, som han tek med inn i sin eigen grafiske teiknemetode med bruk av skraveringar og liner. Verka er teikna på frihand rett på veggen, og kunstnaren har henta inspirasjon frå kunsthistoria, mytologi, eldre trykk, kart og landskapskunst. Dei tre måleria byggjer på førestillingar om mare incognitum (ukjent hav) og ei urgamal verdsåskoding der enden av verda var både ei hending som trua i nær framtid og ein konkret stad.
    Photo: Hoff, Pål / Kunst i offentlige rom
  • I desse teikningane spelar Høie på formspråket til eldre tresnitt og raderingar, som han tek med inn i sin eigen grafiske teiknemetode med bruk av skraveringar og liner. Verka er teikna på frihand rett på veggen, og kunstnaren har henta inspirasjon frå kunsthistoria, mytologi, eldre trykk, kart og landskapskunst. Dei tre måleria byggjer på førestillingar om mare incognitum (ukjent hav) og ei urgamal verdsåskoding der enden av verda var både ei hending som trua i nær framtid og ein konkret stad.
    Photo: Hoff, Pål / Kunst i offentlige rom
  • I desse teikningane spelar Høie på formspråket til eldre tresnitt og raderingar, som han tek med inn i sin eigen grafiske teiknemetode med bruk av skraveringar og liner. Verka er teikna på frihand rett på veggen, og kunstnaren har henta inspirasjon frå kunsthistoria, mytologi, eldre trykk, kart og landskapskunst. Dei tre måleria byggjer på førestillingar om mare incognitum (ukjent hav) og ei urgamal verdsåskoding der enden av verda var både ei hending som trua i nær framtid og ein konkret stad.
    Photo: Hoff, Pål / Kunst i offentlige rom
  • I desse teikningane spelar Høie på formspråket til eldre tresnitt og raderingar, som han tek med inn i sin eigen grafiske teiknemetode med bruk av skraveringar og liner. Verka er teikna på frihand rett på veggen, og kunstnaren har henta inspirasjon frå kunsthistoria, mytologi, eldre trykk, kart og landskapskunst. Dei tre måleria byggjer på førestillingar om mare incognitum (ukjent hav) og ei urgamal verdsåskoding der enden av verda var både ei hending som trua i nær framtid og ein konkret stad.
    Photo: Hoff, Pål / Kunst i offentlige rom
  • I desse teikningane spelar Høie på formspråket til eldre tresnitt og raderingar, som han tek med inn i sin eigen grafiske teiknemetode med bruk av skraveringar og liner. Verka er teikna på frihand rett på veggen, og kunstnaren har henta inspirasjon frå kunsthistoria, mytologi, eldre trykk, kart og landskapskunst. Dei tre måleria byggjer på førestillingar om mare incognitum (ukjent hav) og ei urgamal verdsåskoding der enden av verda var både ei hending som trua i nær framtid og ein konkret stad.
    Photo: Hoff, Pål / Kunst i offentlige rom
  • I desse teikningane spelar Høie på formspråket til eldre tresnitt og raderingar, som han tek med inn i sin eigen grafiske teiknemetode med bruk av skraveringar og liner. Verka er teikna på frihand rett på veggen, og kunstnaren har henta inspirasjon frå kunsthistoria, mytologi, eldre trykk, kart og landskapskunst. Dei tre måleria byggjer på førestillingar om mare incognitum (ukjent hav) og ei urgamal verdsåskoding der enden av verda var både ei hending som trua i nær framtid og ein konkret stad.
    Photo: Hoff, Pål / Kunst i offentlige rom

Floodland I, II, III [Vegg]

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to