L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom
L’arbre à rumeurs er et temporært sted [et terreng, et habitat] bestående av språk, fordommer, fiksjon, vitenskapelige eksperimenter, måleinstrumenter, musikk, kropper, bevegelse og stillhet i et levende arkiv. Et fenomenologisk rom. Det er fuktig og vått og glatt.
Og vi faller og faller.
L’arbre à rumeurs bygger på forskning og skjæringspunkter mellom naturvitenskapens mange felt, samt refleksjoner rundt antroposentrisme, fordommer, kategoriseringer og friksjonene i språket mellom disse oppfatningene eller praksisene. «L’arbre à rumeurs» refererer til måten vi former ideer på, gjennom ulike kommunikasjonsmåter og skiftende betydning over tid.
Performancen er en del av KOROs kunstprosjekt for Campus Ås.
Photo:
Virag, Istvan
/
Kunst i offentlige rom