• Deler til suppositoriepresse:
Selve pressen (A) mangler. Protokollbeskrivelsen: "jern, malt sort, avskallet, innsats messing, forniklet, fotplaten har 4 hull til feste og er mrk.:DIAF 1930 TYPE L 250, l. 34,5, br. 15,2"
Del B: Sylindrisk plate montert på skrue med håndtak, omsluttet av metallstykke som er sekskantet og gjenget nederst, for montering på toppen av suppositorieformene (D, E og F).
h: 9,9 cm, d: 6,3 cm
Del C: Gjenget metallstykke, sylindrisk i bunnen, sekskantet høyere opp. Smalner mot toppen der det er montert en fastskrudd bevegelig spak for stramming. 3 torpedoformede perforeringer fra toppstykket. h: 7,9 cm, d: 7,5 cm
D, E og F: Former til suppositoriepresse, hver i to deler. Den største delen er sekskantet i 4,4 cm høyde, oppå dette er det sylindrisk 1,8 cm med utvendig gjenging for påmontering av topp (Del B). Metallstykkene er utformet slik at når den indre delen er festet inne i den store (i det bestemte spor), oppstår fordypninger tilsvarende suppositorienes størrelser.
Ytre del: h: 6,2 cm, d: 5,5 cm (bunnflaten), 5,1 cm (toppen)
Indre del: h: 3,6 cm, d: 3 mm
D og F tar 8 suppositorier, E tar 6.  OBS: Toppen B, passer ikke til del F - og er antagelig fra en annen enhet.
G: Sekskantet gjenget ring med rundt hull (d=3,7cm) i flaten øverst. h: 3 cm, d: 7,5 cm
H: Sekskantet form med tre skruehull, og gjennomgående hull (d=1,7cm) midt i.
Bunn: 0,4 cm tykk, h: 1,9 cm, ytre d: 7,5 cm, indre d: 5,5 cm. Delen D, E og F kan settes ned i formen.
I: Sekskantet skive med sylindrisk topp. Skiven er 4,8 cm bred på bunnflaten, som er 0,4 cm tykk. Den sylindriske toppen 1,5 cm høy, d=3,8cm, Toppen er ikke helt sylindrisk, ca 1/4 er kuttet i rett linje. Gjennom delen er et gjennomgående hull, rundt gjennom skiven, sekskantet gjennom toppen.
J: Ring, utvendig gjenget, 2 hakk på motstående sider i øvre kant.
h: 1,0 cm, d: ytre 2,9 cm, indre 2,0 cm
K: 6 torpedoformede metallstykker, to størrelser.
3 har h: 3,1 cm, grunnflate d: 1,0 cm. Passer i del E
3 har h: 3,1 cm, grunnflate d: 0,8 cm. Passer i del D
L: 3 torpedoformede metallstykker, h: 2,6 cm, grunnflate d: 0,7 cm. Passer i del F
    Photo: Eva Brænd / Norsk Farmasihistorisk Museum