• Hefte frå Noregs Mållag på 39 sider, med tittelen "Ikkje noko spesielt med 1 b". I føreordet skriv prosjektleiar Randi Alsnes: "Bakgrunnen for undersøkinga er at Noregs Mållag ynskjer å kartleggja korleis saker som er viktige for organisasjonen, vert framstilte i media. Mange meiner pressa ofte stiller Mållaget i eit dårleg lys." (s.3) Noregs Mållag stiller følgjande spørsmål: 1) Er det slik at pressestoff om Noregs Mållag generelt sett er negativt og tendensiøst vinkla? 2) Har eventuell negativ omtale større gjennomslagspotensial enn annan omtale? 3) Har medieomtalen noko å seia for utfallet av skulemålsrøystingane? 4) Er haldningane overfor Noregs Mållag annleis der nynorsken står sterkt, enn der han står svakare? (s.5)
    Photo: Almedal, Henry / Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)
  • Hefte frå Noregs Mållag på 39 sider, med tittelen "Ikkje noko spesielt med 1 b". I føreordet skriv prosjektleiar Randi Alsnes: "Bakgrunnen for undersøkinga er at Noregs Mållag ynskjer å kartleggja korleis saker som er viktige for organisasjonen, vert framstilte i media. Mange meiner pressa ofte stiller Mållaget i eit dårleg lys." (s.3) Noregs Mållag stiller følgjande spørsmål: 1) Er det slik at pressestoff om Noregs Mållag generelt sett er negativt og tendensiøst vinkla? 2) Har eventuell negativ omtale større gjennomslagspotensial enn annan omtale? 3) Har medieomtalen noko å seia for utfallet av skulemålsrøystingane? 4) Er haldningane overfor Noregs Mållag annleis der nynorsken står sterkt, enn der han står svakare? (s.5)
    Photo: Almedal, Henry / Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)
  • Hefte frå Noregs Mållag på 39 sider, med tittelen "Ikkje noko spesielt med 1 b". I føreordet skriv prosjektleiar Randi Alsnes: "Bakgrunnen for undersøkinga er at Noregs Mållag ynskjer å kartleggja korleis saker som er viktige for organisasjonen, vert framstilte i media. Mange meiner pressa ofte stiller Mållaget i eit dårleg lys." (s.3) Noregs Mållag stiller følgjande spørsmål: 1) Er det slik at pressestoff om Noregs Mållag generelt sett er negativt og tendensiøst vinkla? 2) Har eventuell negativ omtale større gjennomslagspotensial enn annan omtale? 3) Har medieomtalen noko å seia for utfallet av skulemålsrøystingane? 4) Er haldningane overfor Noregs Mållag annleis der nynorsken står sterkt, enn der han står svakare? (s.5)
    Photo: Almedal, Henry / Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)

Hefte

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Select the images you want to order

Share to