• Vest med langsgåande striper i ulike farger. Ulike mønster på bak og framstykke. Tøyet er vove med tynt ullgarn, lin i renninga. Heilfora med grov heimevove (?) lin. Kragen er i same tøyet som vesten. Bak på kragen har same tøyet som i ryggen.  Innsett kile i båe sider med svart, grønt og raudt rutatøy.  Spilesaum i ryggen og sidene. To lommer med lommeklaffar. Splitt midt bak. Sju store knappehol på kvar side, sydd med raud tråd. Seks store graverte messingknapper er på sydd på høgre side.  Merke etter sju knappar på kvar side som har vore festa med reim på baksida.

vest