• Blå crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert i front venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Blå crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert i front venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Blå crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert i front venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Blå crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert i front venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Blå crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert i front venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Blå crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert i front venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Blå crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert i front venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
    Photo: Norsk vegmuseum

Personbil

Add a comment or suggest edits

Leave a comment or send an inquiry

Share to