Crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. Høyre dør mangler.
Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminum. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
Photo:
Norsk vegmuseum
Crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. Høyre dør mangler.
Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminum. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
Photo:
Norsk vegmuseum
Crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. Høyre dør mangler.
Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminum. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
Photo:
Norsk vegmuseum
Crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. Høyre dør mangler.
Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminum. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
Photo:
Norsk vegmuseum
Crash-testet elektrisk drevet personbil Pivco Piv5. Bilen er kollidert venstre side i 50km/t. Airbagene er utløst. Høyre dør mangler.
Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminum. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på fører- og passasjersiden. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og lithiumbatteri.
Photo:
Norsk vegmuseum