Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side.
Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
Photo:
Norsk vegmuseum
Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side.
Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
Photo:
Norsk vegmuseum
Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side.
Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
Photo:
Norsk vegmuseum
Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side.
Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
Photo:
Norsk vegmuseum
Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side.
Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
Photo:
Norsk vegmuseum
Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side.
Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
Photo:
Norsk vegmuseum