• Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sort sidekollidert elektrisk drevet personbil Pivco City/306/Piv5. Bilen er kollidert fra høyre side. 

Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast. Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Farget glass, sort og grått interiør. Den har en motor på 34 kW maks effekt, og et zebrabatteri som ved en temperatur over 200 grader inneholder 25 kWh energi.
    Photo: Norsk vegmuseum

Bil

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to