Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
Photo:
Aurlien, Håkon
/
Norsk vegmuseum
Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
Photo:
Aurlien, Håkon
/
Norsk vegmuseum
Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
Photo:
Aurlien, Håkon
/
Norsk vegmuseum
Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
Photo:
Aurlien, Håkon
/
Norsk vegmuseum
Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
Photo:
Aurlien, Håkon
/
Norsk vegmuseum
Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
Photo:
Aurlien, Håkon
/
Norsk vegmuseum
Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
Photo:
Aurlien, Håkon
/
Norsk vegmuseum