• Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum
  • Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum
  • Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum
  • Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum
  • Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum
  • Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum
  • Grønn prototype av Pivco City Bee/PIV 2. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Grønn, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene er fjernet.
    Photo: Aurlien, Håkon / Norsk vegmuseum

Bil

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to