Rød prototype av Pivco City Bee/PIV 2 med merking fra Postverket. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Rød, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene og ratt er fjernet.
Photo:
Norsk vegmuseum
Rød prototype av Pivco City Bee/PIV 2 med merking fra Postverket. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Rød, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene og ratt er fjernet.
Photo:
Norsk vegmuseum
Rød prototype av Pivco City Bee/PIV 2 med merking fra Postverket. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Rød, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene og ratt er fjernet.
Photo:
Norsk vegmuseum
Rød prototype av Pivco City Bee/PIV 2 med merking fra Postverket. Bilen kjennetegnes av sine doble lykter og høye tak. Den har to seter. Rød, grå og svart innvendig, og aluminiumsfelger. Bilen har et karosseri av termoplast (polyetylen), og et tak av ABS plast. Ramme i aluminium. Framhjulstrekk. Bilen ble drevet av en elektrisk motor på maksimalt 27 kW. Nikkel-kadmiumbatteriene og ratt er fjernet.
Photo:
Norsk vegmuseum