• ELBIL. Grå og blå elektrisk drevet varebil (original farge). Chassiset er basert på innkjøpte standardkomponenter, med styring, aksler, hjul og bremser fra BMC, og bakfjærer fra Bedford. Batteripakken veier 500 kilo. I dårlig forfatning. Rester etter NSB merking på dørene. Frontrute, bakrute, rute i skillevegg og en rute i venstre dør mangler. Speil mangler. Bakluken ligger inne i varerommet. Motorytelse er 28 Kw (38 Hk). Maks. fart er 59 km/t.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • ELBIL. Grå og blå elektrisk drevet varebil (original farge). Chassiset er basert på innkjøpte standardkomponenter, med styring, aksler, hjul og bremser fra BMC, og bakfjærer fra Bedford. Batteripakken veier 500 kilo. I dårlig forfatning. Rester etter NSB merking på dørene. Frontrute, bakrute, rute i skillevegg og en rute i venstre dør mangler. Speil mangler. Bakluken ligger inne i varerommet. Motorytelse er 28 Kw (38 Hk). Maks. fart er 59 km/t.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • ELBIL. Grå og blå elektrisk drevet varebil (original farge). Chassiset er basert på innkjøpte standardkomponenter, med styring, aksler, hjul og bremser fra BMC, og bakfjærer fra Bedford. Batteripakken veier 500 kilo. I dårlig forfatning. Rester etter NSB merking på dørene. Frontrute, bakrute, rute i skillevegg og en rute i venstre dør mangler. Speil mangler. Bakluken ligger inne i varerommet. Motorytelse er 28 Kw (38 Hk). Maks. fart er 59 km/t.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • ELBIL. Grå og blå elektrisk drevet varebil (original farge). Chassiset er basert på innkjøpte standardkomponenter, med styring, aksler, hjul og bremser fra BMC, og bakfjærer fra Bedford. Batteripakken veier 500 kilo. I dårlig forfatning. Rester etter NSB merking på dørene. Frontrute, bakrute, rute i skillevegg og en rute i venstre dør mangler. Speil mangler. Bakluken ligger inne i varerommet. Motorytelse er 28 Kw (38 Hk). Maks. fart er 59 km/t.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • ELBIL. Grå og blå elektrisk drevet varebil (original farge). Chassiset er basert på innkjøpte standardkomponenter, med styring, aksler, hjul og bremser fra BMC, og bakfjærer fra Bedford. Batteripakken veier 500 kilo. I dårlig forfatning. Rester etter NSB merking på dørene. Frontrute, bakrute, rute i skillevegg og en rute i venstre dør mangler. Speil mangler. Bakluken ligger inne i varerommet. Motorytelse er 28 Kw (38 Hk). Maks. fart er 59 km/t.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • ELBIL. Grå og blå elektrisk drevet varebil (original farge). Chassiset er basert på innkjøpte standardkomponenter, med styring, aksler, hjul og bremser fra BMC, og bakfjærer fra Bedford. Batteripakken veier 500 kilo. I dårlig forfatning. Rester etter NSB merking på dørene. Frontrute, bakrute, rute i skillevegg og en rute i venstre dør mangler. Speil mangler. Bakluken ligger inne i varerommet. Motorytelse er 28 Kw (38 Hk). Maks. fart er 59 km/t.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • ELBIL. Grå og blå elektrisk drevet varebil (original farge). Chassiset er basert på innkjøpte standardkomponenter, med styring, aksler, hjul og bremser fra BMC, og bakfjærer fra Bedford. Batteripakken veier 500 kilo. I dårlig forfatning. Rester etter NSB merking på dørene. Frontrute, bakrute, rute i skillevegg og en rute i venstre dør mangler. Speil mangler. Bakluken ligger inne i varerommet. Motorytelse er 28 Kw (38 Hk). Maks. fart er 59 km/t.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • ELBIL. Grå og blå elektrisk drevet varebil (original farge). Chassiset er basert på innkjøpte standardkomponenter, med styring, aksler, hjul og bremser fra BMC, og bakfjærer fra Bedford. Batteripakken veier 500 kilo. I dårlig forfatning. Rester etter NSB merking på dørene. Frontrute, bakrute, rute i skillevegg og en rute i venstre dør mangler. Speil mangler. Bakluken ligger inne i varerommet. Motorytelse er 28 Kw (38 Hk). Maks. fart er 59 km/t.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum

Bil

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to