• Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet
  • Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet
  • Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet
  • Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet
  • Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet
  • Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet
  • Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet
  • Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet
  • Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet
  • Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet
  • Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet
  • Einsylindra totaktsmotor med luftavkjøling. Sete med fjøyrer. Manglar skinnsal. Gasshandtak i skinn. Handtak til clutch og frambrems. Kickstartar. Fotbrems til bakhjul. Manglar mellom anna eksospotte, plughette, luftfilter, setetrekk og skrue til motorblokk. Ser ut som om topploket til sylinderen er snudd 180 grader.
    Photo: Setesdalsmuseet

Motorsykkel

Add a comment or suggest edits

For å publisere en offentlig kommentar på objektet velger du «Skriv en kommentar». For å sende en henvendelse direkte til museet velger du «Send en henvendelse».

Leave a comment or send an inquiry

Select the images you want to order

Share to