Lyseblå og mørkeblå buss med belter, 8 x 8. 4-sylindret dieselmotor, trolig fra Peugeot eller Renault. Kan brukes både som hjul- og som beltebuss.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Lyseblå og mørkeblå buss med belter, 8 x 8. 4-sylindret dieselmotor, trolig fra Peugeot eller Renault. Kan brukes både som hjul- og som beltebuss.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Lyseblå og mørkeblå buss med belter, 8 x 8. 4-sylindret dieselmotor, trolig fra Peugeot eller Renault. Kan brukes både som hjul- og som beltebuss.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Lyseblå og mørkeblå buss med belter, 8 x 8. 4-sylindret dieselmotor, trolig fra Peugeot eller Renault. Kan brukes både som hjul- og som beltebuss.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Lyseblå og mørkeblå buss med belter, 8 x 8. 4-sylindret dieselmotor, trolig fra Peugeot eller Renault. Kan brukes både som hjul- og som beltebuss.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Lyseblå og mørkeblå buss med belter, 8 x 8. 4-sylindret dieselmotor, trolig fra Peugeot eller Renault. Kan brukes både som hjul- og som beltebuss.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Lyseblå og mørkeblå buss med belter, 8 x 8. 4-sylindret dieselmotor, trolig fra Peugeot eller Renault. Kan brukes både som hjul- og som beltebuss.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Lyseblå og mørkeblå buss med belter, 8 x 8. 4-sylindret dieselmotor, trolig fra Peugeot eller Renault. Kan brukes både som hjul- og som beltebuss.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum