1
8
100
Motorsag, hobbysag, av typen Homelite VI Super 2 Sl påmontert sverd og sagkjede, skovltannkjede. "Safe T-Tip"- skjermen som er påmontert sverdet på SJF.13981 mangler på SJF.13982. Saga er utstyrt med kjedebrems , men skjermen som skal være montert på vernebøylen mangler. Deksel på siden av forgasser og luftfilter mangler. Gassperren i det bakre håndtaket mangler. Saga har liggende sylinder plassert bak på sagkroppen med eksospotte (lyddemperen, lydpotta) på høyre side. Tennpluggen ses rett inn ved det bakre håndtaket. Bensin- og oljetank er plassert på sagkroppens venstre side med påfylling oppå. Forgasser og luftfilter gjenfinnes lengst fram oppå motorkroppen, rett inn ved bensin- og oljepåfyllingen. Fremre håndtak, sannsynligvis en stålrørsbøyle, er polstret med svart gummi. Bakre håndtak har bueform som strekker seg fra enden av sagkroppen opp til toppen av motorkroppen framme ved luftfilter og forgasser. Håndtaket er todelt med svart hardplast på oversiden og metall under. I det bakre håndtaket er det montert gasshendel og gassperre som betjenes som et "pistolgrep". Under sagkroppen er det en metallramme som kobler fremre og bakre håndtak sammen. Håndtaksdelene er festet til sagkroppen med vibrasjonsdempende gummielementer. Ut fra en medfølgende lapp og andre kilder, gjengis det her noen tekniske spesifikasjoner for saga: Sylindervolum: 31,2 kubikkcentimeter Vekt: 3,8 kg (tomme tanker, uten sverd og kjede) Bensintank: 0,23 liter. Oljetank: 0,18 liter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, hobbysag, av typen Homelite VI Super 2 Sl påmontert sverd og sagkjede, skovltannkjede. "Safe T-Tip"- skjermen som er påmontert sverdet på SJF.13981 mangler på SJF.13982. Saga er utstyrt med kjedebrems , men skjermen som skal være montert på vernebøylen mangler. Deksel på siden av forgasser og luftfilter mangler. Gassperren i det bakre håndtaket mangler. Saga har liggende sylinder plassert bak på sagkroppen med eksospotte (lyddemperen, lydpotta) på høyre side. Tennpluggen ses rett inn ved det bakre håndtaket. Bensin- og oljetank er plassert på sagkroppens venstre side med påfylling oppå. Forgasser og luftfilter gjenfinnes lengst fram oppå motorkroppen, rett inn ved bensin- og oljepåfyllingen. Fremre håndtak, sannsynligvis en stålrørsbøyle, er polstret med svart gummi. Bakre håndtak har bueform som strekker seg fra enden av sagkroppen opp til toppen av motorkroppen framme ved luftfilter og forgasser. Håndtaket er todelt med svart hardplast på oversiden og metall under. I det bakre håndtaket er det montert gasshendel og gassperre som betjenes som et "pistolgrep". Under sagkroppen er det en metallramme som kobler fremre og bakre håndtak sammen. Håndtaksdelene er festet til sagkroppen med vibrasjonsdempende gummielementer. Ut fra en medfølgende lapp og andre kilder, gjengis det her noen tekniske spesifikasjoner for saga: Sylindervolum: 31,2 kubikkcentimeter Vekt: 3,8 kg (tomme tanker, uten sverd og kjede) Bensintank: 0,23 liter. Oljetank: 0,18 liter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, hobbysag, av typen Homelite VI Super 2 Sl påmontert sverd og sagkjede, skovltannkjede. "Safe T-Tip"- skjermen som er påmontert sverdet på SJF.13981 mangler på SJF.13982. Saga er utstyrt med kjedebrems , men skjermen som skal være montert på vernebøylen mangler. Deksel på siden av forgasser og luftfilter mangler. Gassperren i det bakre håndtaket mangler. Saga har liggende sylinder plassert bak på sagkroppen med eksospotte (lyddemperen, lydpotta) på høyre side. Tennpluggen ses rett inn ved det bakre håndtaket. Bensin- og oljetank er plassert på sagkroppens venstre side med påfylling oppå. Forgasser og luftfilter gjenfinnes lengst fram oppå motorkroppen, rett inn ved bensin- og oljepåfyllingen. Fremre håndtak, sannsynligvis en stålrørsbøyle, er polstret med svart gummi. Bakre håndtak har bueform som strekker seg fra enden av sagkroppen opp til toppen av motorkroppen framme ved luftfilter og forgasser. Håndtaket er todelt med svart hardplast på oversiden og metall under. I det bakre håndtaket er det montert gasshendel og gassperre som betjenes som et "pistolgrep". Under sagkroppen er det en metallramme som kobler fremre og bakre håndtak sammen. Håndtaksdelene er festet til sagkroppen med vibrasjonsdempende gummielementer. Ut fra en medfølgende lapp og andre kilder, gjengis det her noen tekniske spesifikasjoner for saga: Sylindervolum: 31,2 kubikkcentimeter Vekt: 3,8 kg (tomme tanker, uten sverd og kjede) Bensintank: 0,23 liter. Oljetank: 0,18 liter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, hobbysag, av typen Homelite VI Super 2 Sl påmontert sverd og sagkjede, skovltannkjede. "Safe T-Tip"- skjermen som er påmontert sverdet på SJF.13981 mangler på SJF.13982. Saga er utstyrt med kjedebrems , men skjermen som skal være montert på vernebøylen mangler. Deksel på siden av forgasser og luftfilter mangler. Gassperren i det bakre håndtaket mangler. Saga har liggende sylinder plassert bak på sagkroppen med eksospotte (lyddemperen, lydpotta) på høyre side. Tennpluggen ses rett inn ved det bakre håndtaket. Bensin- og oljetank er plassert på sagkroppens venstre side med påfylling oppå. Forgasser og luftfilter gjenfinnes lengst fram oppå motorkroppen, rett inn ved bensin- og oljepåfyllingen. Fremre håndtak, sannsynligvis en stålrørsbøyle, er polstret med svart gummi. Bakre håndtak har bueform som strekker seg fra enden av sagkroppen opp til toppen av motorkroppen framme ved luftfilter og forgasser. Håndtaket er todelt med svart hardplast på oversiden og metall under. I det bakre håndtaket er det montert gasshendel og gassperre som betjenes som et "pistolgrep". Under sagkroppen er det en metallramme som kobler fremre og bakre håndtak sammen. Håndtaksdelene er festet til sagkroppen med vibrasjonsdempende gummielementer. Ut fra en medfølgende lapp og andre kilder, gjengis det her noen tekniske spesifikasjoner for saga: Sylindervolum: 31,2 kubikkcentimeter Vekt: 3,8 kg (tomme tanker, uten sverd og kjede) Bensintank: 0,23 liter. Oljetank: 0,18 liter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, hobbysag, av typen Homelite VI Super 2 Sl påmontert sverd og sagkjede, skovltannkjede. "Safe T-Tip"- skjermen som er påmontert sverdet på SJF.13981 mangler på SJF.13982. Saga er utstyrt med kjedebrems , men skjermen som skal være montert på vernebøylen mangler. Deksel på siden av forgasser og luftfilter mangler. Gassperren i det bakre håndtaket mangler. Saga har liggende sylinder plassert bak på sagkroppen med eksospotte (lyddemperen, lydpotta) på høyre side. Tennpluggen ses rett inn ved det bakre håndtaket. Bensin- og oljetank er plassert på sagkroppens venstre side med påfylling oppå. Forgasser og luftfilter gjenfinnes lengst fram oppå motorkroppen, rett inn ved bensin- og oljepåfyllingen. Fremre håndtak, sannsynligvis en stålrørsbøyle, er polstret med svart gummi. Bakre håndtak har bueform som strekker seg fra enden av sagkroppen opp til toppen av motorkroppen framme ved luftfilter og forgasser. Håndtaket er todelt med svart hardplast på oversiden og metall under. I det bakre håndtaket er det montert gasshendel og gassperre som betjenes som et "pistolgrep". Under sagkroppen er det en metallramme som kobler fremre og bakre håndtak sammen. Håndtaksdelene er festet til sagkroppen med vibrasjonsdempende gummielementer. Ut fra en medfølgende lapp og andre kilder, gjengis det her noen tekniske spesifikasjoner for saga: Sylindervolum: 31,2 kubikkcentimeter Vekt: 3,8 kg (tomme tanker, uten sverd og kjede) Bensintank: 0,23 liter. Oljetank: 0,18 liter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, hobbysag, av typen Homelite VI Super 2 Sl påmontert sverd og sagkjede, skovltannkjede. "Safe T-Tip"- skjermen som er påmontert sverdet på SJF.13981 mangler på SJF.13982. Saga er utstyrt med kjedebrems , men skjermen som skal være montert på vernebøylen mangler. Deksel på siden av forgasser og luftfilter mangler. Gassperren i det bakre håndtaket mangler. Saga har liggende sylinder plassert bak på sagkroppen med eksospotte (lyddemperen, lydpotta) på høyre side. Tennpluggen ses rett inn ved det bakre håndtaket. Bensin- og oljetank er plassert på sagkroppens venstre side med påfylling oppå. Forgasser og luftfilter gjenfinnes lengst fram oppå motorkroppen, rett inn ved bensin- og oljepåfyllingen. Fremre håndtak, sannsynligvis en stålrørsbøyle, er polstret med svart gummi. Bakre håndtak har bueform som strekker seg fra enden av sagkroppen opp til toppen av motorkroppen framme ved luftfilter og forgasser. Håndtaket er todelt med svart hardplast på oversiden og metall under. I det bakre håndtaket er det montert gasshendel og gassperre som betjenes som et "pistolgrep". Under sagkroppen er det en metallramme som kobler fremre og bakre håndtak sammen. Håndtaksdelene er festet til sagkroppen med vibrasjonsdempende gummielementer. Ut fra en medfølgende lapp og andre kilder, gjengis det her noen tekniske spesifikasjoner for saga: Sylindervolum: 31,2 kubikkcentimeter Vekt: 3,8 kg (tomme tanker, uten sverd og kjede) Bensintank: 0,23 liter. Oljetank: 0,18 liter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, hobbysag, av typen Homelite VI Super 2 Sl påmontert sverd og sagkjede, skovltannkjede. "Safe T-Tip"- skjermen som er påmontert sverdet på SJF.13981 mangler på SJF.13982. Saga er utstyrt med kjedebrems , men skjermen som skal være montert på vernebøylen mangler. Deksel på siden av forgasser og luftfilter mangler. Gassperren i det bakre håndtaket mangler. Saga har liggende sylinder plassert bak på sagkroppen med eksospotte (lyddemperen, lydpotta) på høyre side. Tennpluggen ses rett inn ved det bakre håndtaket. Bensin- og oljetank er plassert på sagkroppens venstre side med påfylling oppå. Forgasser og luftfilter gjenfinnes lengst fram oppå motorkroppen, rett inn ved bensin- og oljepåfyllingen. Fremre håndtak, sannsynligvis en stålrørsbøyle, er polstret med svart gummi. Bakre håndtak har bueform som strekker seg fra enden av sagkroppen opp til toppen av motorkroppen framme ved luftfilter og forgasser. Håndtaket er todelt med svart hardplast på oversiden og metall under. I det bakre håndtaket er det montert gasshendel og gassperre som betjenes som et "pistolgrep". Under sagkroppen er det en metallramme som kobler fremre og bakre håndtak sammen. Håndtaksdelene er festet til sagkroppen med vibrasjonsdempende gummielementer. Ut fra en medfølgende lapp og andre kilder, gjengis det her noen tekniske spesifikasjoner for saga: Sylindervolum: 31,2 kubikkcentimeter Vekt: 3,8 kg (tomme tanker, uten sverd og kjede) Bensintank: 0,23 liter. Oljetank: 0,18 liter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag, hobbysag, av typen Homelite VI Super 2 Sl påmontert sverd og sagkjede, skovltannkjede. "Safe T-Tip"- skjermen som er påmontert sverdet på SJF.13981 mangler på SJF.13982. Saga er utstyrt med kjedebrems , men skjermen som skal være montert på vernebøylen mangler. Deksel på siden av forgasser og luftfilter mangler. Gassperren i det bakre håndtaket mangler. Saga har liggende sylinder plassert bak på sagkroppen med eksospotte (lyddemperen, lydpotta) på høyre side. Tennpluggen ses rett inn ved det bakre håndtaket. Bensin- og oljetank er plassert på sagkroppens venstre side med påfylling oppå. Forgasser og luftfilter gjenfinnes lengst fram oppå motorkroppen, rett inn ved bensin- og oljepåfyllingen. Fremre håndtak, sannsynligvis en stålrørsbøyle, er polstret med svart gummi. Bakre håndtak har bueform som strekker seg fra enden av sagkroppen opp til toppen av motorkroppen framme ved luftfilter og forgasser. Håndtaket er todelt med svart hardplast på oversiden og metall under. I det bakre håndtaket er det montert gasshendel og gassperre som betjenes som et "pistolgrep". Under sagkroppen er det en metallramme som kobler fremre og bakre håndtak sammen. Håndtaksdelene er festet til sagkroppen med vibrasjonsdempende gummielementer. Ut fra en medfølgende lapp og andre kilder, gjengis det her noen tekniske spesifikasjoner for saga: Sylindervolum: 31,2 kubikkcentimeter Vekt: 3,8 kg (tomme tanker, uten sverd og kjede) Bensintank: 0,23 liter. Oljetank: 0,18 liter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Accept license and download photo