1
9
100
Motorsag av typen Jo-Bu L7 med påmontert sverd og sagkjede. For registrator virker saga komplett. Den fremre håndtaksbøylen er polstret med svart gummi, som har sprukket litt opp nede ved innfestingen til sagkroppen. Det er innsalg av noe rust på sverd og sagkjede. Deksler over sylinder og forgasser / luftfilter er utført i svart plast. Foran det bakre håndtaket gjenfinnes tre kanpper, to i plast og en i metall. Sett fra venstre mot høyre så har knappene disse funksjonene: stopp, start og choke. Metallknappen i midten er en såkalt startgass-sperre. Foran den fremre håndtaksbøylen er det påmontert en vernebøyle for venstre hånd. Saga er er videre utstyrt med avvbrierte håndtak, gummidemping mellom håndaktene å sagkroppen, for å redusere vibrasjonsplagene. Fra Jobus salgsbrosjyre for Jo-Bu L7 og medfølgende lapp til saga, er følgende tekniske data gjengitt (skannet versjon av brosjyren gjenfinnes under fanen referanse til filer): Totaktsmotor på 56 kubikkcentimeter, 3,4 hestekrefter, servoclutch, regulerbart automatisk trykksmøresystem, brenstofftank: 1,0 liter, oljetank: 0, 35 liter, vekt: 7,3 kilo med 30 centimeters skjæreutstyr, kjedehastighet 17-19 meter per sekund.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu L7 med påmontert sverd og sagkjede. For registrator virker saga komplett. Den fremre håndtaksbøylen er polstret med svart gummi, som har sprukket litt opp nede ved innfestingen til sagkroppen. Det er innsalg av noe rust på sverd og sagkjede. Deksler over sylinder og forgasser / luftfilter er utført i svart plast. Foran det bakre håndtaket gjenfinnes tre kanpper, to i plast og en i metall. Sett fra venstre mot høyre så har knappene disse funksjonene: stopp, start og choke. Metallknappen i midten er en såkalt startgass-sperre. Foran den fremre håndtaksbøylen er det påmontert en vernebøyle for venstre hånd. Saga er er videre utstyrt med avvbrierte håndtak, gummidemping mellom håndaktene å sagkroppen, for å redusere vibrasjonsplagene. Fra Jobus salgsbrosjyre for Jo-Bu L7 og medfølgende lapp til saga, er følgende tekniske data gjengitt (skannet versjon av brosjyren gjenfinnes under fanen referanse til filer): Totaktsmotor på 56 kubikkcentimeter, 3,4 hestekrefter, servoclutch, regulerbart automatisk trykksmøresystem, brenstofftank: 1,0 liter, oljetank: 0, 35 liter, vekt: 7,3 kilo med 30 centimeters skjæreutstyr, kjedehastighet 17-19 meter per sekund.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu L7 med påmontert sverd og sagkjede. For registrator virker saga komplett. Den fremre håndtaksbøylen er polstret med svart gummi, som har sprukket litt opp nede ved innfestingen til sagkroppen. Det er innsalg av noe rust på sverd og sagkjede. Deksler over sylinder og forgasser / luftfilter er utført i svart plast. Foran det bakre håndtaket gjenfinnes tre kanpper, to i plast og en i metall. Sett fra venstre mot høyre så har knappene disse funksjonene: stopp, start og choke. Metallknappen i midten er en såkalt startgass-sperre. Foran den fremre håndtaksbøylen er det påmontert en vernebøyle for venstre hånd. Saga er er videre utstyrt med avvbrierte håndtak, gummidemping mellom håndaktene å sagkroppen, for å redusere vibrasjonsplagene. Fra Jobus salgsbrosjyre for Jo-Bu L7 og medfølgende lapp til saga, er følgende tekniske data gjengitt (skannet versjon av brosjyren gjenfinnes under fanen referanse til filer): Totaktsmotor på 56 kubikkcentimeter, 3,4 hestekrefter, servoclutch, regulerbart automatisk trykksmøresystem, brenstofftank: 1,0 liter, oljetank: 0, 35 liter, vekt: 7,3 kilo med 30 centimeters skjæreutstyr, kjedehastighet 17-19 meter per sekund.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu L7 med påmontert sverd og sagkjede. For registrator virker saga komplett. Den fremre håndtaksbøylen er polstret med svart gummi, som har sprukket litt opp nede ved innfestingen til sagkroppen. Det er innsalg av noe rust på sverd og sagkjede. Deksler over sylinder og forgasser / luftfilter er utført i svart plast. Foran det bakre håndtaket gjenfinnes tre kanpper, to i plast og en i metall. Sett fra venstre mot høyre så har knappene disse funksjonene: stopp, start og choke. Metallknappen i midten er en såkalt startgass-sperre. Foran den fremre håndtaksbøylen er det påmontert en vernebøyle for venstre hånd. Saga er er videre utstyrt med avvbrierte håndtak, gummidemping mellom håndaktene å sagkroppen, for å redusere vibrasjonsplagene. Fra Jobus salgsbrosjyre for Jo-Bu L7 og medfølgende lapp til saga, er følgende tekniske data gjengitt (skannet versjon av brosjyren gjenfinnes under fanen referanse til filer): Totaktsmotor på 56 kubikkcentimeter, 3,4 hestekrefter, servoclutch, regulerbart automatisk trykksmøresystem, brenstofftank: 1,0 liter, oljetank: 0, 35 liter, vekt: 7,3 kilo med 30 centimeters skjæreutstyr, kjedehastighet 17-19 meter per sekund.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu L7 med påmontert sverd og sagkjede. For registrator virker saga komplett. Den fremre håndtaksbøylen er polstret med svart gummi, som har sprukket litt opp nede ved innfestingen til sagkroppen. Det er innsalg av noe rust på sverd og sagkjede. Deksler over sylinder og forgasser / luftfilter er utført i svart plast. Foran det bakre håndtaket gjenfinnes tre kanpper, to i plast og en i metall. Sett fra venstre mot høyre så har knappene disse funksjonene: stopp, start og choke. Metallknappen i midten er en såkalt startgass-sperre. Foran den fremre håndtaksbøylen er det påmontert en vernebøyle for venstre hånd. Saga er er videre utstyrt med avvbrierte håndtak, gummidemping mellom håndaktene å sagkroppen, for å redusere vibrasjonsplagene. Fra Jobus salgsbrosjyre for Jo-Bu L7 og medfølgende lapp til saga, er følgende tekniske data gjengitt (skannet versjon av brosjyren gjenfinnes under fanen referanse til filer): Totaktsmotor på 56 kubikkcentimeter, 3,4 hestekrefter, servoclutch, regulerbart automatisk trykksmøresystem, brenstofftank: 1,0 liter, oljetank: 0, 35 liter, vekt: 7,3 kilo med 30 centimeters skjæreutstyr, kjedehastighet 17-19 meter per sekund.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu L7 med påmontert sverd og sagkjede. For registrator virker saga komplett. Den fremre håndtaksbøylen er polstret med svart gummi, som har sprukket litt opp nede ved innfestingen til sagkroppen. Det er innsalg av noe rust på sverd og sagkjede. Deksler over sylinder og forgasser / luftfilter er utført i svart plast. Foran det bakre håndtaket gjenfinnes tre kanpper, to i plast og en i metall. Sett fra venstre mot høyre så har knappene disse funksjonene: stopp, start og choke. Metallknappen i midten er en såkalt startgass-sperre. Foran den fremre håndtaksbøylen er det påmontert en vernebøyle for venstre hånd. Saga er er videre utstyrt med avvbrierte håndtak, gummidemping mellom håndaktene å sagkroppen, for å redusere vibrasjonsplagene. Fra Jobus salgsbrosjyre for Jo-Bu L7 og medfølgende lapp til saga, er følgende tekniske data gjengitt (skannet versjon av brosjyren gjenfinnes under fanen referanse til filer): Totaktsmotor på 56 kubikkcentimeter, 3,4 hestekrefter, servoclutch, regulerbart automatisk trykksmøresystem, brenstofftank: 1,0 liter, oljetank: 0, 35 liter, vekt: 7,3 kilo med 30 centimeters skjæreutstyr, kjedehastighet 17-19 meter per sekund.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu L7 med påmontert sverd og sagkjede. For registrator virker saga komplett. Den fremre håndtaksbøylen er polstret med svart gummi, som har sprukket litt opp nede ved innfestingen til sagkroppen. Det er innsalg av noe rust på sverd og sagkjede. Deksler over sylinder og forgasser / luftfilter er utført i svart plast. Foran det bakre håndtaket gjenfinnes tre kanpper, to i plast og en i metall. Sett fra venstre mot høyre så har knappene disse funksjonene: stopp, start og choke. Metallknappen i midten er en såkalt startgass-sperre. Foran den fremre håndtaksbøylen er det påmontert en vernebøyle for venstre hånd. Saga er er videre utstyrt med avvbrierte håndtak, gummidemping mellom håndaktene å sagkroppen, for å redusere vibrasjonsplagene. Fra Jobus salgsbrosjyre for Jo-Bu L7 og medfølgende lapp til saga, er følgende tekniske data gjengitt (skannet versjon av brosjyren gjenfinnes under fanen referanse til filer): Totaktsmotor på 56 kubikkcentimeter, 3,4 hestekrefter, servoclutch, regulerbart automatisk trykksmøresystem, brenstofftank: 1,0 liter, oljetank: 0, 35 liter, vekt: 7,3 kilo med 30 centimeters skjæreutstyr, kjedehastighet 17-19 meter per sekund.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu L7 med påmontert sverd og sagkjede. For registrator virker saga komplett. Den fremre håndtaksbøylen er polstret med svart gummi, som har sprukket litt opp nede ved innfestingen til sagkroppen. Det er innsalg av noe rust på sverd og sagkjede. Deksler over sylinder og forgasser / luftfilter er utført i svart plast. Foran det bakre håndtaket gjenfinnes tre kanpper, to i plast og en i metall. Sett fra venstre mot høyre så har knappene disse funksjonene: stopp, start og choke. Metallknappen i midten er en såkalt startgass-sperre. Foran den fremre håndtaksbøylen er det påmontert en vernebøyle for venstre hånd. Saga er er videre utstyrt med avvbrierte håndtak, gummidemping mellom håndaktene å sagkroppen, for å redusere vibrasjonsplagene. Fra Jobus salgsbrosjyre for Jo-Bu L7 og medfølgende lapp til saga, er følgende tekniske data gjengitt (skannet versjon av brosjyren gjenfinnes under fanen referanse til filer): Totaktsmotor på 56 kubikkcentimeter, 3,4 hestekrefter, servoclutch, regulerbart automatisk trykksmøresystem, brenstofftank: 1,0 liter, oljetank: 0, 35 liter, vekt: 7,3 kilo med 30 centimeters skjæreutstyr, kjedehastighet 17-19 meter per sekund.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu L7 med påmontert sverd og sagkjede. For registrator virker saga komplett. Den fremre håndtaksbøylen er polstret med svart gummi, som har sprukket litt opp nede ved innfestingen til sagkroppen. Det er innsalg av noe rust på sverd og sagkjede. Deksler over sylinder og forgasser / luftfilter er utført i svart plast. Foran det bakre håndtaket gjenfinnes tre kanpper, to i plast og en i metall. Sett fra venstre mot høyre så har knappene disse funksjonene: stopp, start og choke. Metallknappen i midten er en såkalt startgass-sperre. Foran den fremre håndtaksbøylen er det påmontert en vernebøyle for venstre hånd. Saga er er videre utstyrt med avvbrierte håndtak, gummidemping mellom håndaktene å sagkroppen, for å redusere vibrasjonsplagene. Fra Jobus salgsbrosjyre for Jo-Bu L7 og medfølgende lapp til saga, er følgende tekniske data gjengitt (skannet versjon av brosjyren gjenfinnes under fanen referanse til filer): Totaktsmotor på 56 kubikkcentimeter, 3,4 hestekrefter, servoclutch, regulerbart automatisk trykksmøresystem, brenstofftank: 1,0 liter, oljetank: 0, 35 liter, vekt: 7,3 kilo med 30 centimeters skjæreutstyr, kjedehastighet 17-19 meter per sekund.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Accept license and download photo