1
6
100
Motorsag av typen Pioneer NU-17 påmontert sverd og sagkjede. Sverdet er preget av rust og sagkjedet er slitt. Den kobberfargete lakken er stedvis avskallet og noe misfarget, grå og hvite flekker. Olje- og drivstoffpåfyllingen er plassert i front på sagkroppen. Den fremre håndtaksbøylen, som omslutter halve sagkroppen, er utført i et rør av lettmetall overtrukket med svart gummi. Ut fra nettstedet www.solheim9.se gjengis det her noen tekniske speisifikasjoner for denne motorsagmodellen: Effekt.. Ca 5 hestekrefter ved 5300 omdreininger per minutt. Saga har centrifugalclutch. Den veier 11,7 kg med fulle tanker 16 tommers sverd og kjede. Bensintanken rommer 0,75 liter og oljetanken 0,25 liter. Videre har saga et tenningssystem basert på stifter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Pioneer NU-17 påmontert sverd og sagkjede. Sverdet er preget av rust og sagkjedet er slitt. Den kobberfargete lakken er stedvis avskallet og noe misfarget, grå og hvite flekker. Olje- og drivstoffpåfyllingen er plassert i front på sagkroppen. Den fremre håndtaksbøylen, som omslutter halve sagkroppen, er utført i et rør av lettmetall overtrukket med svart gummi. Ut fra nettstedet www.solheim9.se gjengis det her noen tekniske speisifikasjoner for denne motorsagmodellen: Effekt.. Ca 5 hestekrefter ved 5300 omdreininger per minutt. Saga har centrifugalclutch. Den veier 11,7 kg med fulle tanker 16 tommers sverd og kjede. Bensintanken rommer 0,75 liter og oljetanken 0,25 liter. Videre har saga et tenningssystem basert på stifter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Pioneer NU-17 påmontert sverd og sagkjede. Sverdet er preget av rust og sagkjedet er slitt. Den kobberfargete lakken er stedvis avskallet og noe misfarget, grå og hvite flekker. Olje- og drivstoffpåfyllingen er plassert i front på sagkroppen. Den fremre håndtaksbøylen, som omslutter halve sagkroppen, er utført i et rør av lettmetall overtrukket med svart gummi. Ut fra nettstedet www.solheim9.se gjengis det her noen tekniske speisifikasjoner for denne motorsagmodellen: Effekt.. Ca 5 hestekrefter ved 5300 omdreininger per minutt. Saga har centrifugalclutch. Den veier 11,7 kg med fulle tanker 16 tommers sverd og kjede. Bensintanken rommer 0,75 liter og oljetanken 0,25 liter. Videre har saga et tenningssystem basert på stifter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Pioneer NU-17 påmontert sverd og sagkjede. Sverdet er preget av rust og sagkjedet er slitt. Den kobberfargete lakken er stedvis avskallet og noe misfarget, grå og hvite flekker. Olje- og drivstoffpåfyllingen er plassert i front på sagkroppen. Den fremre håndtaksbøylen, som omslutter halve sagkroppen, er utført i et rør av lettmetall overtrukket med svart gummi. Ut fra nettstedet www.solheim9.se gjengis det her noen tekniske speisifikasjoner for denne motorsagmodellen: Effekt.. Ca 5 hestekrefter ved 5300 omdreininger per minutt. Saga har centrifugalclutch. Den veier 11,7 kg med fulle tanker 16 tommers sverd og kjede. Bensintanken rommer 0,75 liter og oljetanken 0,25 liter. Videre har saga et tenningssystem basert på stifter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Pioneer NU-17 påmontert sverd og sagkjede. Sverdet er preget av rust og sagkjedet er slitt. Den kobberfargete lakken er stedvis avskallet og noe misfarget, grå og hvite flekker. Olje- og drivstoffpåfyllingen er plassert i front på sagkroppen. Den fremre håndtaksbøylen, som omslutter halve sagkroppen, er utført i et rør av lettmetall overtrukket med svart gummi. Ut fra nettstedet www.solheim9.se gjengis det her noen tekniske speisifikasjoner for denne motorsagmodellen: Effekt.. Ca 5 hestekrefter ved 5300 omdreininger per minutt. Saga har centrifugalclutch. Den veier 11,7 kg med fulle tanker 16 tommers sverd og kjede. Bensintanken rommer 0,75 liter og oljetanken 0,25 liter. Videre har saga et tenningssystem basert på stifter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Pioneer NU-17 påmontert sverd og sagkjede. Sverdet er preget av rust og sagkjedet er slitt. Den kobberfargete lakken er stedvis avskallet og noe misfarget, grå og hvite flekker. Olje- og drivstoffpåfyllingen er plassert i front på sagkroppen. Den fremre håndtaksbøylen, som omslutter halve sagkroppen, er utført i et rør av lettmetall overtrukket med svart gummi. Ut fra nettstedet www.solheim9.se gjengis det her noen tekniske speisifikasjoner for denne motorsagmodellen: Effekt.. Ca 5 hestekrefter ved 5300 omdreininger per minutt. Saga har centrifugalclutch. Den veier 11,7 kg med fulle tanker 16 tommers sverd og kjede. Bensintanken rommer 0,75 liter og oljetanken 0,25 liter. Videre har saga et tenningssystem basert på stifter.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Accept license and download photo