• Yttervest til Fana mannsbunad. Sydd i svart ulltekstil. Ryggen har skrå skuldersaum, ringing for armane og er runda ved halsen, der det er sydd på ein rett oppståande krage i dobbel tekstil som går 8 cm framom skuldersaumen. Den doble kragen er sydd saman med zik-zak mønster og har påsydd raudt tekstil med taggekant framme.  Framstykkene har djup halsringing med skrånande linje mot kantane, ringing for armane. Lomme på begge sider framme med innsydd lommepose og oppståande fast brodert klaff med kant i raud ulltekstil. Raud ulltekstil langs framkant opp til og med kortenden på kragen. Rad med 9 sølvknappar og 9 falske knapphol på kvart framstykke. Det øvste knappholet står på skrå. Brodert gule og raude kross mellom kanten og knapphola. Knappane med 8-bladrose dekor er festa med tvunne snor på vranga, tredd gjennom knappehempene. Vesten er fora med svart satengvevd bomullstekstil.

Vest