Kulørte firkanter og en reklametekst for MIX.
MIX er et norsk kjedekonsept innen servicehandel som eies og markedsføres av NorgesGruppen. MIX-kjeden ble etablert i 1991 som et inn ...
Kulørte firkanter og en reklametekst for MIX.
MIX er et norsk kjedekonsept innen servicehandel som eies og markedsføres av NorgesGruppen. MIX-kjeden ble etablert i 1991 som et innkjøpssamarbeid for frittstående enheter innen servicehandelen. Kjeden består av ca. 420 profilerte og 200 uprofilerte utsalgssteder (2010).
Samme motiv og reklametekst på MIA.00007-004-0159; MIA.00007-004-0161; MIA.00007-004-0162.
About the object
aboutEn hvit serviett med reklame for MIX. Ett lags papir med strukturmønster.
SubjectKulørte firkanter og en reklametekst for MIX.
MIX er et norsk kjedekonsept innen servicehandel som eies og markedsføres av NorgesGruppen. MIX-kjeden ble etablert i 1991 som et innkjøpssamarbeid for frittstående enheter innen servicehandelen. Kjeden består av ca. 420 profilerte og 200 uprofilerte utsalgssteder (2010).
Samme motiv og reklametekst på MIA.00007-004-0159; MIA.00007-004-0161; MIA.00007-004-0162.
Add a comment or suggest edits
To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».