Forestiller apostelen Johannes. Gipsavstøpning av original fra Nidarosdomens vestfront. Originalen er fra slutten av 1200-tallet, og viser tydelig påvirkning fra fransk høygotikk. Bysten er avskåret på tvers et stykke nedenfor skuldrene (originalen er i hel figur).
Photo:
Beer, Freia
/
Ringve Musikkmuseum
Forestiller apostelen Johannes. Gipsavstøpning av original fra Nidarosdomens vestfront. Originalen er fra slutten av 1200-tallet, og viser tydelig påvirkning fra fransk høygotikk. Bysten er avskåret på tvers et stykke nedenfor skuldrene (originalen er i hel figur).
Photo:
Beer, Freia
/
Ringve Musikkmuseum
Forestiller apostelen Johannes. Gipsavstøpning av original fra Nidarosdomens vestfront. Originalen er fra slutten av 1200-tallet, og viser tydelig påvirkning fra fransk høygotikk. Bysten er avskåret på tvers et stykke nedenfor skuldrene (originalen er i hel figur).
Photo:
Beer, Freia
/
Ringve Musikkmuseum
Forestiller apostelen Johannes. Gipsavstøpning av original fra Nidarosdomens vestfront. Originalen er fra slutten av 1200-tallet, og viser tydelig påvirkning fra fransk høygotikk. Bysten er avskåret på tvers et stykke nedenfor skuldrene (originalen er i hel figur).
Photo:
Beer, Freia
/
Ringve Musikkmuseum
Forestiller apostelen Johannes. Gipsavstøpning av original fra Nidarosdomens vestfront. Originalen er fra slutten av 1200-tallet, og viser tydelig påvirkning fra fransk høygotikk. Bysten er avskåret på tvers et stykke nedenfor skuldrene (originalen er i hel figur).
Photo:
Beer, Freia
/
Ringve Musikkmuseum
Forestiller apostelen Johannes. Gipsavstøpning av original fra Nidarosdomens vestfront. Originalen er fra slutten av 1200-tallet, og viser tydelig påvirkning fra fransk høygotikk. Bysten er avskåret på tvers et stykke nedenfor skuldrene (originalen er i hel figur).
Photo:
Beer, Freia
/
Ringve Musikkmuseum