• Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum

Sprøyterigg

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to