18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet
18 stoffprøver klippet med sikksakk-saks. Relativt tynne ensfargede stoff i ulike farger. Toskaftsvev, men stedvis er to eller tre tråder vevet som én tråd. Dette gir et regulært rutemønster. Stoffprøvene er brettet på midten slik at formatet passer inn i prøvebøker fra Sjølingstad. Alle har runde merker etter å ha vært eller skulle bli stiftet til en bok eller et hefte. Stoffene er merket med en firkantet papirlapp, limt til stoffet, hvor stoffnummer er fylt ut for hånd i et trykket skjema. De tre første stoffene er heftet sammen med en tråd med stift i enden og en lapp i den andre enden.
Stoff nr.: 2190/1, 2190/2, 2190/3, 2190/4, 2190/5, 2190/6, 2190/7, 2190/8, 2190/9, 2190/11 (merkelappen har løsnet fra stoffet, men ligger inni stoffprøven), 2190/13, 2190/14, 2190/15, 2190/16, 2190/17, 2190/18, 2190/19, 2190/20.
Photo:
Vest-Agder-museet