Tradisjonell sparkstøtting som etter ombygging har vegvesenets profilering (1994) samt spissplog, sideplog og høvelskjær bak. Alt kan reguleres fra førerplass. Har også to roterende blinklamper samt belysning bak på venstre side. Drives av et et batteri med ladeuttak.
Hovedfargen er gul.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Tradisjonell sparkstøtting som etter ombygging har vegvesenets profilering (1994) samt spissplog, sideplog og høvelskjær bak. Alt kan reguleres fra førerplass. Har også to roterende blinklamper samt belysning bak på venstre side. Drives av et et batteri med ladeuttak.
Hovedfargen er gul.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Tradisjonell sparkstøtting som etter ombygging har vegvesenets profilering (1994) samt spissplog, sideplog og høvelskjær bak. Alt kan reguleres fra førerplass. Har også to roterende blinklamper samt belysning bak på venstre side. Drives av et et batteri med ladeuttak.
Hovedfargen er gul.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Tradisjonell sparkstøtting som etter ombygging har vegvesenets profilering (1994) samt spissplog, sideplog og høvelskjær bak. Alt kan reguleres fra førerplass. Har også to roterende blinklamper samt belysning bak på venstre side. Drives av et et batteri med ladeuttak.
Hovedfargen er gul.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Tradisjonell sparkstøtting som etter ombygging har vegvesenets profilering (1994) samt spissplog, sideplog og høvelskjær bak. Alt kan reguleres fra førerplass. Har også to roterende blinklamper samt belysning bak på venstre side. Drives av et et batteri med ladeuttak.
Hovedfargen er gul.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Tradisjonell sparkstøtting som etter ombygging har vegvesenets profilering (1994) samt spissplog, sideplog og høvelskjær bak. Alt kan reguleres fra førerplass. Har også to roterende blinklamper samt belysning bak på venstre side. Drives av et et batteri med ladeuttak.
Hovedfargen er gul.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum