Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum