• Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Ford kombinert bil, to-akslet med 4 hjul. Differensialsperre på bakaksel. Dieselmotoren er en V8 utgave som har et slagvolum på 7300 kubikkcentimeter og yter 211 hestekrefter. Giringen utføres av en automat kasse. Bilen er originalt grønn, men fremstår her profilert og foliert i vegvesenets farger. Grønn og grå innredning. Bilen står på sommer-hjul, vinter-hjul følger med, standard dekkdimensjon skal være 245/75-16 både foran og bak.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum

Bil

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to