To-akslet hjulgående maskin med delvis åpen førerplass. Maskina har en 4-sylindret bensindrevet Volkswagen 1600 ccm motor av typen 126A med en effekt på 36 din hk ved 2600 omdreininger. Motornummer er 126.055909. Motoren er krafkilde både for fremdrift og sprøytekompressor. Fremdriften er trinnløs hydrostatisk (hydraulisk). Girkassen er en Getrag BY Nr. 27709. Kompressoren er av fabrikat Ingersoll Rand, type 3, modell 71T som gir 1700 liter luft i minuttet. Tre sprøytepistoler av typen 10-40. To malingsbeholdere som hver rommer 200 liter. Maskinen betjenes av to personer. Maskinen har utstyr for kantmerking og midtmerking og maskina har styring på bakhjulene og drift på framhulene. Maskinen har to trafikkskilt påskrudd på taket.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
To-akslet hjulgående maskin med delvis åpen førerplass. Maskina har en 4-sylindret bensindrevet Volkswagen 1600 ccm motor av typen 126A med en effekt på 36 din hk ved 2600 omdreininger. Motornummer er 126.055909. Motoren er krafkilde både for fremdrift og sprøytekompressor. Fremdriften er trinnløs hydrostatisk (hydraulisk). Girkassen er en Getrag BY Nr. 27709. Kompressoren er av fabrikat Ingersoll Rand, type 3, modell 71T som gir 1700 liter luft i minuttet. Tre sprøytepistoler av typen 10-40. To malingsbeholdere som hver rommer 200 liter. Maskinen betjenes av to personer. Maskinen har utstyr for kantmerking og midtmerking og maskina har styring på bakhjulene og drift på framhulene. Maskinen har to trafikkskilt påskrudd på taket.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
To-akslet hjulgående maskin med delvis åpen førerplass. Maskina har en 4-sylindret bensindrevet Volkswagen 1600 ccm motor av typen 126A med en effekt på 36 din hk ved 2600 omdreininger. Motornummer er 126.055909. Motoren er krafkilde både for fremdrift og sprøytekompressor. Fremdriften er trinnløs hydrostatisk (hydraulisk). Girkassen er en Getrag BY Nr. 27709. Kompressoren er av fabrikat Ingersoll Rand, type 3, modell 71T som gir 1700 liter luft i minuttet. Tre sprøytepistoler av typen 10-40. To malingsbeholdere som hver rommer 200 liter. Maskinen betjenes av to personer. Maskinen har utstyr for kantmerking og midtmerking og maskina har styring på bakhjulene og drift på framhulene. Maskinen har to trafikkskilt påskrudd på taket.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
To-akslet hjulgående maskin med delvis åpen førerplass. Maskina har en 4-sylindret bensindrevet Volkswagen 1600 ccm motor av typen 126A med en effekt på 36 din hk ved 2600 omdreininger. Motornummer er 126.055909. Motoren er krafkilde både for fremdrift og sprøytekompressor. Fremdriften er trinnløs hydrostatisk (hydraulisk). Girkassen er en Getrag BY Nr. 27709. Kompressoren er av fabrikat Ingersoll Rand, type 3, modell 71T som gir 1700 liter luft i minuttet. Tre sprøytepistoler av typen 10-40. To malingsbeholdere som hver rommer 200 liter. Maskinen betjenes av to personer. Maskinen har utstyr for kantmerking og midtmerking og maskina har styring på bakhjulene og drift på framhulene. Maskinen har to trafikkskilt påskrudd på taket.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
To-akslet hjulgående maskin med delvis åpen førerplass. Maskina har en 4-sylindret bensindrevet Volkswagen 1600 ccm motor av typen 126A med en effekt på 36 din hk ved 2600 omdreininger. Motornummer er 126.055909. Motoren er krafkilde både for fremdrift og sprøytekompressor. Fremdriften er trinnløs hydrostatisk (hydraulisk). Girkassen er en Getrag BY Nr. 27709. Kompressoren er av fabrikat Ingersoll Rand, type 3, modell 71T som gir 1700 liter luft i minuttet. Tre sprøytepistoler av typen 10-40. To malingsbeholdere som hver rommer 200 liter. Maskinen betjenes av to personer. Maskinen har utstyr for kantmerking og midtmerking og maskina har styring på bakhjulene og drift på framhulene. Maskinen har to trafikkskilt påskrudd på taket.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
To-akslet hjulgående maskin med delvis åpen førerplass. Maskina har en 4-sylindret bensindrevet Volkswagen 1600 ccm motor av typen 126A med en effekt på 36 din hk ved 2600 omdreininger. Motornummer er 126.055909. Motoren er krafkilde både for fremdrift og sprøytekompressor. Fremdriften er trinnløs hydrostatisk (hydraulisk). Girkassen er en Getrag BY Nr. 27709. Kompressoren er av fabrikat Ingersoll Rand, type 3, modell 71T som gir 1700 liter luft i minuttet. Tre sprøytepistoler av typen 10-40. To malingsbeholdere som hver rommer 200 liter. Maskinen betjenes av to personer. Maskinen har utstyr for kantmerking og midtmerking og maskina har styring på bakhjulene og drift på framhulene. Maskinen har to trafikkskilt påskrudd på taket.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
To-akslet hjulgående maskin med delvis åpen førerplass. Maskina har en 4-sylindret bensindrevet Volkswagen 1600 ccm motor av typen 126A med en effekt på 36 din hk ved 2600 omdreininger. Motornummer er 126.055909. Motoren er krafkilde både for fremdrift og sprøytekompressor. Fremdriften er trinnløs hydrostatisk (hydraulisk). Girkassen er en Getrag BY Nr. 27709. Kompressoren er av fabrikat Ingersoll Rand, type 3, modell 71T som gir 1700 liter luft i minuttet. Tre sprøytepistoler av typen 10-40. To malingsbeholdere som hver rommer 200 liter. Maskinen betjenes av to personer. Maskinen har utstyr for kantmerking og midtmerking og maskina har styring på bakhjulene og drift på framhulene. Maskinen har to trafikkskilt påskrudd på taket.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
To-akslet hjulgående maskin med delvis åpen førerplass. Maskina har en 4-sylindret bensindrevet Volkswagen 1600 ccm motor av typen 126A med en effekt på 36 din hk ved 2600 omdreininger. Motornummer er 126.055909. Motoren er krafkilde både for fremdrift og sprøytekompressor. Fremdriften er trinnløs hydrostatisk (hydraulisk). Girkassen er en Getrag BY Nr. 27709. Kompressoren er av fabrikat Ingersoll Rand, type 3, modell 71T som gir 1700 liter luft i minuttet. Tre sprøytepistoler av typen 10-40. To malingsbeholdere som hver rommer 200 liter. Maskinen betjenes av to personer. Maskinen har utstyr for kantmerking og midtmerking og maskina har styring på bakhjulene og drift på framhulene. Maskinen har to trafikkskilt påskrudd på taket.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum