Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul, beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo TD 96 B motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Førerhuset er hvitt og grått innvendig, (original farge). To hydraulikk-pumper i bakkant av maskina. Disse er av typen HW 10 fra Guldner-Motoren-Werke og drives av dieselmotoren.
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum