• Think PIV4. Elektrisk drevet personbil med framhjulstrekk. 2-akslet. 2 sitteplasser. Gul og grå. SVV profilering. Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast.  Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Separat batterikasse, (batteripakka i denne er fjernet, det gjør bilen 250 kg lettere). Farget glass. Blått og grått interiør. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører 2,5 time på en halv "tank". Batteriet fullades på 6-8 timer. Lades ved stikkontakter med 220 V. Rekkevidde ECE bysyklus 85 km.
Ekstrautstyr: vinterhjul og radio/cd-spiller.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Think PIV4. Elektrisk drevet personbil med framhjulstrekk. 2-akslet. 2 sitteplasser. Gul og grå. SVV profilering. Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast.  Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Separat batterikasse, (batteripakka i denne er fjernet, det gjør bilen 250 kg lettere). Farget glass. Blått og grått interiør. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører 2,5 time på en halv "tank". Batteriet fullades på 6-8 timer. Lades ved stikkontakter med 220 V. Rekkevidde ECE bysyklus 85 km.
Ekstrautstyr: vinterhjul og radio/cd-spiller.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Think PIV4. Elektrisk drevet personbil med framhjulstrekk. 2-akslet. 2 sitteplasser. Gul og grå. SVV profilering. Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast.  Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Separat batterikasse, (batteripakka i denne er fjernet, det gjør bilen 250 kg lettere). Farget glass. Blått og grått interiør. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører 2,5 time på en halv "tank". Batteriet fullades på 6-8 timer. Lades ved stikkontakter med 220 V. Rekkevidde ECE bysyklus 85 km.
Ekstrautstyr: vinterhjul og radio/cd-spiller.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Think PIV4. Elektrisk drevet personbil med framhjulstrekk. 2-akslet. 2 sitteplasser. Gul og grå. SVV profilering. Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast.  Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Separat batterikasse, (batteripakka i denne er fjernet, det gjør bilen 250 kg lettere). Farget glass. Blått og grått interiør. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører 2,5 time på en halv "tank". Batteriet fullades på 6-8 timer. Lades ved stikkontakter med 220 V. Rekkevidde ECE bysyklus 85 km.
Ekstrautstyr: vinterhjul og radio/cd-spiller.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Think PIV4. Elektrisk drevet personbil med framhjulstrekk. 2-akslet. 2 sitteplasser. Gul og grå. SVV profilering. Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast.  Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Separat batterikasse, (batteripakka i denne er fjernet, det gjør bilen 250 kg lettere). Farget glass. Blått og grått interiør. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører 2,5 time på en halv "tank". Batteriet fullades på 6-8 timer. Lades ved stikkontakter med 220 V. Rekkevidde ECE bysyklus 85 km.
Ekstrautstyr: vinterhjul og radio/cd-spiller.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Think PIV4. Elektrisk drevet personbil med framhjulstrekk. 2-akslet. 2 sitteplasser. Gul og grå. SVV profilering. Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast.  Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Separat batterikasse, (batteripakka i denne er fjernet, det gjør bilen 250 kg lettere). Farget glass. Blått og grått interiør. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører 2,5 time på en halv "tank". Batteriet fullades på 6-8 timer. Lades ved stikkontakter med 220 V. Rekkevidde ECE bysyklus 85 km.
Ekstrautstyr: vinterhjul og radio/cd-spiller.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Think PIV4. Elektrisk drevet personbil med framhjulstrekk. 2-akslet. 2 sitteplasser. Gul og grå. SVV profilering. Bilen har et karosseri av termoplast, (polyetylen) og et tak av ABS plast.  Underramme av stål og overramme av aluminium. Kollisjonsbjelker i dørene. Deformasjonssoner. Airbag på førersiden. Separat batterikasse, (batteripakka i denne er fjernet, det gjør bilen 250 kg lettere). Farget glass. Blått og grått interiør. Motortypen er en vannavkjølt 3 fase asynkron induksjonsmotor med maksimal effekt på 27 kW.  Bilen gjør 0-50 km/t på 7 sekunder og har en toppfart på 90 km/t. Kjører 2,5 time på en halv "tank". Batteriet fullades på 6-8 timer. Lades ved stikkontakter med 220 V. Rekkevidde ECE bysyklus 85 km.
Ekstrautstyr: vinterhjul og radio/cd-spiller.
    Photo: Norsk vegmuseum

Personbil

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to